سلاااااام عسیسای من ن ن !!!
تاريخ : 5 / 7 / 1391برچسب:, | 10:57 | نويسنده : marjan heydari

بچه هاااااااااااااااااااااااااااااا چرا دق میدین منووووووووووووو؟؟

نظر بدین دیگه!!!اره با تو ام دیگه!!!



نظرات شما عزیزان:

mly
ساعت18:18---14 آبان 1391
سلام به همه ی عاشقا..یه چیزی میخوام بگم اگه عاشقی واسه همیشه یه خاطرت بسپارش وبه هش عمل کن
<<اگه عاشقی
به یادش باش
رهاش نکن>>


حمید رضا
ساعت17:02---14 آبان 1391
عالی بود داداشی عالی با اجازت چندتا مطلب برداشتم
:دی
یاعلی


حسین،میثم
ساعت21:16---7 مهر 1391
سلام مرجان خانوم
مرسی که به وبلاگمون اومدید،خوشحال شدیم،فقط چرا مارالینک کردی نرفتی وبلاگت را لینک کنی؟؟؟؟
البته دیگخ نیازی به این کار نیست خودم لینکت کردم،فقطاگه میخای یا چکش کن


حسین،میثم
ساعت19:14---7 مهر 1391
سلام دوست عزيزم
وبلاگ قشنگي داري ماهم يه کلبه درويشي به نام "چيک چيک دلهاي تنها"داريم اگر سري به اين کلبه بزني يعني صاحبان اين کلبه را خوشحال کردي.
پـــــــــــــــــــــــــس منــــــتــــظـــــرتـــــــم راستي اگر مايلي ودوست داري مارا با عنواني که گفتم لينک کن بعد از اينکه لينک کردي بيا تو وبلاگم بدون تايئد من وبلاگ خودت را با عنوان دلخواهت لينک کن.

("::حسين،ميثم::")


علیرضا موسوی
ساعت23:20---6 مهر 1391
راستی تو دوست داری چی بخونی؟
هر دومون تجربی هستیم.ایشاالله موفق باشیم


علیرضا موسوی
ساعت22:48---6 مهر 1391
سلام مرجان
امسال شیمی کاربردی میخواستم برم. قبول هم شدم
اما نظرم عوض شد. میخوام سال بعد باز شرکت کنم برم یه رشته ی بهتر....شاید دندون شاید مدیریت..یه رشته ی بهتر دیگه....
موفق باشی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: