وصیته من!!!

خدایا وصیته منو گوش بده

نامه مو بخون!

شاید دیگه نباشم!مواظبه عشقم باش.......

میسپرمش بهت!

میدم تمامه تارو پودمو!یوقت نیاد برنجونیش!کسل کنی وجودشو!

خدا سپردمش بهت!یه وقت نیاد کسی بدزده قلبه سادشو!!

یکی نیاد تو زندگیش بشینه زیر سایشو بهش بگه دوسش داره!

خیلی بده زمونمون!

خدا....مواظبه عشقم بمون!!!

خدایا

شاید این عشقی روکه من میگمو تونشناسی!

نزدیکترین کسم اونه!

خیلی دوسش دارم!

راستی یادم نره بهت بگم:عزیزترین کسم اونه!خودم مهم نیست اما اونو تنها نذاری!

بمیرم واسه هق هقش....گریه چقد بهش میاد

وقتی که حرصش میگیره....میگه ازم بدش میاد

اما وقتی اروم میشه.....میبینه بغضم گرفته

همین دیوونه بازیاش ازاول چشممو گرفت!



نظرات شما عزیزان:

داداش سعید
ساعت13:31---16 مهر 1391
سلام به آبجی گل خلم

میبینم آپ نمیکنی

دارم مدام میام تو وبت ولی دست خالی میرم

خوب دوستت دارم

پاسخ:سلام به روی ماهت داداش...خیلی لطف میکنی میای سرمیزنی...فدای مرامت


داداش سعید
ساعت9:45---14 مهر 1391
آبجی سلام
تو رو خدا کمکم کن
دارم میمیرم


alireza msv
ساعت1:17---14 مهر 1391
likeپاسخ:مرسی از نظراته خوبت علیرضا جان ممنون

حسین،میثم
ساعت19:32---13 مهر 1391
سلام دوست خوبم
من عاشقه این آهنگم یه روزایی بود که باید دقیقه دقیقه گوشش میکردم وگرنه احساس میکردم یه چیزی گم کردم


داداش سعید
ساعت15:58---13 مهر 1391
مرجان جون دارم به آدم بودنت شک میکنم

تو یه فرشته ایپاسخ:مررررررررسی داداشه نازم! نه نه تو داداشه گلمی نه خل!اههااههاهااههایکم خلی خب


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: