همه بغضها و اشكهایت برای من ..

من هر روز و هر لحظه نگرانت می شوم که چه می کنی !؟
پنجره ی اتاقم را باز می کنم و فریاد می زنم
تنهاییت برای من ...

غصه هایت برای من  ...

همه بغضها و اشكهایت برای من ..
بخند برایم بخند
آنقدر بلند
تا من هم بشنوم صدای خنده هایت را...

صدای همیشه خوب بودنت را

دلم برایت تنگ شده
 دوستت دارم ...



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت8:36---5 آبان 1391
عید را بهانه کنیم تا به همه کسانی که دوستشان داریم

سلامی بکنیم ، نام شما در اندیشه و مهرتان در قلب ماست . . .

عید قربان بر شما مبارک



alireza mousavi
ساعت21:43---3 آبان 1391
Slm

Mamnoon mArjan

Lotf dari

Toam movafagh baji

;-)
پاسخ:سلام...مرسی دوسته خوبم


سعید
ساعت10:26---29 مهر 1391
یه وقت به من سر نزنی ها!!!!

کفره....

منم که اصلا دل ندارم....دارم؟

ناراحت نمیشم
پاسخ:الهی بمیرم نگو داداش این چه حرفیه ناراحت میشما ..خودت که میدونی چقد سرم شلوغه از یه طرف درسا طرفه دیگه نت....شرمنده جبران کنم


سعید
ساعت10:25---29 مهر 1391
هرچی گشتم کامنتت رو ندیدم که گفته باشی آپی
پاسخ:شرمنده داداش جونم خیلی درگیرم این روزا


سعید
ساعت10:25---29 مهر 1391
خیلی خوبی مرجان

خیلی خوب

خدا هرچی میخوای بهت بده


پاسخ:خوبی از خودته عسسسسسسسسییییییسم.....دادای گلمممممممم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: