خدایا به دل نگیر.....
تاريخ : 11 / 5 / 1392برچسب:راز و نیاز با خدا"عشق خدا, | 15:15 | نويسنده : marjan heydari

خدایا!
 
به دل نگیر اگر گاهی
 
"زبانم" از شکرت باز می ایستد
 
تقصیری ندارد...
 
" قاصر " است
 
کم می آورد در برابر بزرگی ات...
 
لکنت می گیرند واژه هایم در برابرت!
 
در دلم اما همیشه...
 
ذکر خیرت جاریست...
 
من برای بندگی تو هزار ویک دلیل می خواهم
 
ممنونم که بی چون وچرا برایم خدایی می کنی...
 



نظرات شما عزیزان:

سارينا
ساعت18:55---26 شهريور 1392
سلام عزيزم واقعا عالي بود مخصوصا اين حبابا كه ميتركن و ميگن نظر بده خخخخخخخخخخخخخخخخ

پسر آسمانی
ساعت23:14---17 مرداد 1392
عیدت مبارک
پاسخ:خیلی ممنووووون عید شماهم مبارک


مدیر
ساعت14:57---15 مرداد 1392
دوست گرامی سلام
وبلاگ زیبایی دارید واستون آرزوی موفقیت دارم.
اگر میخواین وبلاگتون از این قشنگ تر بشه و ابزارهای بهتری استفاده کنین به وب سایت تک سر بزنین زیباترین قالب ها و ابزار فقط و فقط در تک
آدرس تک: T4K.ir


hossein
ساعت0:42---14 مرداد 1392
با سلام
متشکر از وقتی که برای نوشتن صرف میکنید
[گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل][گل]ت


ترانه
ساعت18:30---12 مرداد 1392
سلام خوبی؟

برا ماهم دعا کردی؟

اومدم پستاتو خوندم مث همیشه عالی بود

بازم بیا پیشک گلم
پاسخ:سلام ترانه جونم.خوش اومدی مرسی عزیزززم...مگه میشه دوستای خوبموفراموش کنم؟میام عزیزم


ღ❀❤ باران بهاری❤❀ღ
ساعت12:49---12 مرداد 1392
خدایا تو آنچنان خدایی میکنی که من دوست دارم پس مرا چنان بنده ای کن که تو دوست داری ...
پاسخ:مررسی گلمم....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: