دلتنكييييييييييييي!!!
تاريخ : 4 / 5 / 1391برچسب:دلتنكي, | 10:53 | نويسنده : marjan heydari

دلم براي کسي تنگ است که طلوع عشق را به قلب من هديه مي دهد دلم براي کسي تنگ است که با زيبايي کلا مش مرا در عشقش غرق مي کند دلم براي کسي تنگ است که تنم اغوشش را مي طلبد دلم براي کسي تنگ است که قلب من براي داشتنش عمرها صبر مي کند دلم براي کسي تنگ است.



نظرات شما عزیزان:

h
ساعت12:12---16 مرداد 1391
در عشق اگر عذاب دنيا بکشي با اشک دو ديده طرح دريا بکشي تا خلوت من هزار فرصت باقيست تنها نشدي که درد تنها بکشي

h
ساعت12:10---16 مرداد 1391
دستم بوي گل ميداد مرا به جرم چيدن گل محکوم کردن اما هيچ کس فکر نکرد شايد گلي کاشته باشم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: